سمینارآموزشی آشنایی با پکیج های سرمایه گذاری داخلی و خارجی  در سنندج برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛اکبر محمدی مدیر مرکز آموزش و پژوهش سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان در سمینار آموزشی آشنایی با پکیج های سرمایه گذاری که روز دو شنبه 23 مرداد در سنندج برگزار شد گفت: با توجه به اینکه بحث سرمایه گذاری در کشور و استان کردستان با چالش مواجه است، برنامه هایی را در این راستا ارائه داده ایم.

 محمدی با اشاره به اینکه این سمیناردارای دو بخش عمده می باشد، افزود: یکی از بخش ها آشنایی با طرح های<FS>  یا همان مطالعات جذب سرمایه گذاری و بخش دیگر آن آشنایی با چرخه و فرآیندهای سرمایه گذاری می باشد.

 وی در ادامه به حضور مدیران دستگاه اجرایی استان، سرمایه داران و فعالان بخش خصوصی در این سمینار اشاره کرد وبیان کرد: هدف از برگزاری این سمینار ارئه راهکارهای جذب سرمایه گذار بومی ، داخلی و خارجی ، ایجاد اشتغال، رونق تولید، ارزش افزوده و افزایش درآمد سرانه  استان کردستان  بود. 

 سمینار آموزشی آشنایی با پکیج های جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در 2 دوره ، طی 2 سال گذشته بر گزار شده که امسال نیز بعنوان سومین بار و بخش پایانی این سمیناربا حضور" پیمان مولوی به عنوان مدرس " برگزار شد.

انتهای پیام/ ص

برگزاری سمینار آشنایی با پکیج های جذب سرمایه گذاران با هدف افزایش درآمد سرانه کردستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.